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 The US Coast Guard

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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Jue 10 Sep 2015 - 8:49

Tuesday, September 8, 2015


National Preparedness Month: Wildfire

The 2015 wildfire season has been noted the worst on record for the state of Alaska, according to the National Oceanic and Atmospheric Administration. It has also been wide spread on the West Coast from Washington down to New Mexico. Wildfires are unpredictable and may occur anywhere which is why you need to be prepared for this contingency.



A wildfire is an unplanned, unwanted fire burning in a natural area, such as forest, grassland, or prairie. They can damage natural resources, destroy homes, and threaten the safety of the public and the firefighters who protect forests and communities.

They are more likely during periods with little or no rainfall, which make brush, grass, and trees dry and burn more easily. High winds can also contribute to spreading the fire. They can start in remote wilderness areas, in national parks, or even in your backyard. They can start from natural causes such as lightning, but most are caused by humans either accidentally or intentionally.

So what can you do to prepare?


Protect your Property

Maintain your lawn and remove combustible debris (i.e. leaves, dead vegetation)

o   Don’t use anything (i.e. lawn mowers) that will create sparks outside on dry, windy days.


Evacuation

 Have an evacuation plan for you and your family

o   When an evacuation notice is issued, take prompt action to maximize survival chances

o   Pack emergency supplies

o   Know your community’s evacuation plan and ID several routes in case roads are blocked.


Know how to stay informed

o   Monitor the weather reports

o   Find out what alerts are available in your area

o   Consider buying a NOAA Weather Radio All Hazards receiver to receive broadcast alerts directly from the National Weather Service


The Coast Guard does their part to stay Always Ready and encourages everyone to be prepared for a disaster to strike. If as many people are prepared as possible, emergency services can focus on the true life and death situations as they arise so that everyone can get out safe and sound.

Don’t wait until it’s too late; take action now so you can be prepared for the worst.


http://coastguard.dodlive.mil/2015/09/national-preparedness-month-wildfire/

La temporada de incendios forestales 2015 se ha observado las peores registradas en el estado de Alaska, de acuerdo con la Administración Nacional Oceánica y Atmosférica. También ha sido muy extendida en la costa oeste de Washington a Nueva México. Los incendios forestales son impredecibles y pueden ocurrir en cualquier lugar por lo que usted tiene que estar preparado para esta contingencia.

Un incendio forestal es un fuego encendido no planeado, no deseado en un espacio natural, tales como bosques, pastizales o praderas. Pueden dañar los recursos naturales, destruye casas y amenazar la seguridad del público y de los bomberos que protegen los bosques y las comunidades.

Es más probable durante los períodos con poca o ninguna lluvia, que hacen que el cepillo, la hierba y los árboles secos y se queman más fácilmente. Los fuertes vientos también pueden contribuir a la propagación del fuego. Pueden comenzar en áreas silvestres remotas, en los parques nacionales, o incluso en su patio trasero. Pueden empezar por causas naturales como el rayo, pero la mayoría son causados ​​por los seres humanos, ya sea accidental o intencionalmente.

Entonces, ¿qué se puede hacer para prepararse?

 Proteja su propiedad
o Mantener su césped y eliminar los restos de combustible (es decir, hojas, vegetación muerta)

o No utilice nada (es decir, cortadoras de césped) que va a crear chispas al aire libre en días secos y ventosos.

 Evacuación
o Tener un plan de evacuación para usted y su familia

o Cuando se emite un aviso de evacuación, tomar medidas rápidas para maximizar las posibilidades de supervivencia

o Paquete suministros de emergencia

o Conozca el plan de evacuación de su comunidad y la identificación de varias rutas en carreteras de casos se bloquean.

 Sepa cómo mantenerse informado
o Supervisar los informes del tiempo

o Averigüe lo que están disponibles en su área alertas

o Considerar la compra de un receptor de NOAA Weather Radio All Peligros para recibir alertas de transmisión directamente desde el Servicio Meteorológico Nacional

 La Guardia Costera hace su parte para estar siempre listo y anima a todos a prepararse para un desastre de huelga. Si tantas personas se preparan como sea posible, los servicios de emergencia puedan centrarse en las verdaderas situaciones de vida o muerte que puedan surgir para que todos puedan salir sanos y salvos.

No espere hasta que sea demasiado tarde; tomar medidas ahora para que pueda estar preparado para lo peor.
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Sáb 12 Sep 2015 - 7:05

September 11, 2015


Coast Guard suspends search for Olympia man, woman who went missing off Grays Harbor

WARRENTON, Ore. — The Coast Guard said Friday it has suspended the search for boaters Thomas Miller, 68, of Olympia, and Tina Pittman, 41, who went missing off the North Jetty of Grays Harbor on Thursday night.


The Coast Guard and local authorities picked this boat up off a beach ne-
ar Ocean Shores, Wash., after it capsized with two people aboard and was-
hed ashore, Sept. 10, 2015. The incident involving this boat launched a
24-hour search around Grays Harbor for two missing adults.


The operation was suspended at about 7:15 p.m. Friday, after crews conducted a total of 16 searches over 24 hours. Coast Guard crews searched more than 1,200 trackline miles and 555 square miles during search efforts, it said.

“The decision to suspend a search is extremely difficult,” said Capt. Daniel Travers, commander Coast Guard Sector Columbia River. “Our thoughts and prayers are with the missing boaters and their families.”

The search began at about 7:10 p.m. Thursday, after a report of a capsized 20-foot Boston Whaler 30 yards offshore and in the surf zone.

The initial report came into the Coast Guard at from a person walking the beach, and who dialed 911.

The vessel was determined to be registered to Thomas Miller, 68, of Olympia. Olympia Police conducted a welfare check with negative results but were able to contact neighbors who stated that he was on a fishing trip with a female.

The woman, Tina Pittman, was reported missing by her husband Thursday evening.


http://q13fox.com/2015/09/11/coast-guard-suspends-search-for-2-washington-boaters-off-grays-harbor/

Guardia Costera suspende búsqueda de hombre Olimpia, mujer que desapareció de Grays Harbor

WARRENTON, Ore. - La Guardia Costera dijo el viernes que ha suspendido la búsqueda de los navegantes Thomas Miller, de 68 años, de Olimpia, y Tina Pittman, de 41 años, que desapareció en el embarcadero del norte de Grays Harbor en la noche del jueves.

La operación se suspendió a las 7:15 pm del viernes, después de las tripulaciones realizaron un total de 16 búsquedas de más de 24 horas. Equipos de la Guardia Costera buscaron más de 1.200 millas Trackline y 555 millas cuadradas durante los esfuerzos de búsqueda, dijo.

"La decisión de suspender una búsqueda es extremadamente difícil", dijo el capitán. Daniel Travers, comandante de la Guardia Costera Sector río Columbia. "Nuestros pensamientos y oraciones están con los navegantes desaparecidas y sus familias."

La búsqueda comenzó a eso de 19:10 Jueves, después de un informe de un volcado de 20 pies Boston Whaler 30 yardas en alta mar y en la zona de rompientes.

El informe inicial entró en la Guardia Costera a partir de una persona caminando por la playa, y que marcó el 911.

El buque se determinó que estar registrado para Thomas Miller, de 68 años, de Olimpia. Policía Olimpia realizó un cheque de asistencia social, con resultados negativos, pero fueron capaces de ponerse en contacto con los vecinos que declaró que él estaba en un viaje de pesca con una mujer.

La mujer, Tina Pittman, fue reportada como desaparecida por su esposo la noche del jueves.
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Sáb 12 Sep 2015 - 7:21

September 11, 2015


Coast Guard suspends search for pilot in plane crash off Atlantic City coast

ATLANTIC CITY — The U.S. Coast Guard has suspended its search for a pilot missing after his single-engine aircraft crashed into the Atlantic Ocean Thursday evening.


Michael Moir, a 68-year-old resident of Gaylord, Mich., was flying his Mooney M20 airport from his hometown to Atlantic City Thursday afternoon, his wife Jean told the Press of Atlantic City.

Around 2:45 p.m. the plane reportedly went down about seven miles off the coast, according to the Coast Guard, which initiated a search and rescue mission right away.


While airplane debris was found during the search Thursday, the pilot was not recovered.

"Due to the amount of time that has elapsed since the plane crash and the information we have gathered from our searches, we made the difficult decision to suspend active search efforts pending further development," Capt. Benjamin Cooper, the commanding officer of Coast Guard Sector Delaware Bay said in a written release Friday afternoon.

Rescue boats from three New Jersey Coast Guard stations, the crew of the Coast Guard cutter Morro Bay and a helicopter from Air Station Atlantic City assisted in the searches, as well as the NOAA, the New Jersey State Police and Sea Tow.

The cause of the crash is still under investigation.


http://www.nj.com/atlantic/index.ssf/2015/09/coast_guard_suspends_search_for_pilot_in_plane_cra.html

Guardia Costera suspende búsqueda de piloto en accidente aéreo frente a la costa de Atlantic City

ATLANTIC CITY - La Guardia Costera de Estados Unidos ha suspendido su búsqueda de un piloto desaparecido después de su avión monomotor se estrelló en la noche Océano Atlántico Jueves.

Michael Moir, de 68 años de edad, residente de Gaylord, Mich., Volaba su aeropuerto Mooney M20 desde su ciudad natal a Atlantic City jueves por la tarde, su esposa Jean dijo a la prensa de Atlantic City.

Alrededor de 14:45 el avión según informes bajó cerca de siete millas de la costa, según la Guardia Costera, que inició una misión de búsqueda y rescate de inmediato.

Si bien se encontró restos del avión durante la búsqueda el jueves, el piloto no se recuperó.

"Debido a la cantidad de tiempo que ha transcurrido desde el accidente de avión y la información que hemos recogido de nuestros registros, hemos tomado la difícil decisión de suspender los esfuerzos de búsqueda activos pendientes de mayor desarrollo," el capitán. Benjamin Cooper, el oficial al mando de la Guardia Costera Sector de la bahía de Delaware, dijo en un comunicado por escrito viernes por la tarde.

Los botes de rescate de tres estaciones de la Guardia Costera de Nueva Jersey, la tripulación del guardacostas Morro Bay y un helicóptero de la estación aérea Atlantic City asistido en las búsquedas, así como la NOAA, la Policía Estatal de New Jersey y el Mar de remolque.

La causa del accidente sigue bajo investigación.
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Sáb 26 Sep 2015 - 13:05

Friday, September 25, 2015


Honor, Respect, Devotion to Duty: CGNR 6033 crew, Air Station Cape Cod

The Captain Frank Erickson Award annually recognizes a rotary-wing aircrew that has demonstrated exceptional performance while engaged in search and rescue operations.


A Coast Guard Air Station Cape Cod helicopter crew returns from rescuing a father and son from a sailboat a-
bout 150 miles south of Nantucket, Mass., Feb. 15, 2015. After navigating through low visibility and near hurri-
cane force winds, the crew safely hoisted the men and returned to Air Station Cape Cod. U.S. Coast Guard pho-
to contributed by Coast Guard Air Station Cape Cod.


This year The Captain Frank Erickson Award was presented to Lt. John Hess, Lt. Matthew Vanderslice, Petty Officer 2nd Class Derrick Suba, and Petty Officer 3rd Class Evan Staph for their daring rescue in Feburary 2015 of a father and son aboard the sailing vessel Sedona.

During a severe winter blizzard, the MH-60 Jayhawk helicopter crew launched from Air Station Cape Cod after a 406 MHz EPIRB signal registered to the Sedona was activated approximately 150 miles south of Nantucket.

Despite navigating through convective cells in near zero visibility, the helicopter crew quickly located the beleaguered vessel as it rode precariously over waves which, at times, crested 40 feet.

“The vessel was pitching and heaving violently, and by the time we started hoisting, the visibility came down to approximately a quarter mile with heavy freezing rain,” said Vanderslice.

After establishing radio contact and conferring with the Sedona’s crew, Staph was hoisted down to the water to assist with the transfer of the survivors from their vessel to the rescue helicopter.

“It was an extremely difficult decision to have the survivors enter the water,” said Vanderslice. “They only had lifejackets and street clothes for protection. If we were unable to recover them from the water it would have been a death sentence.”

During the subsequent recovery operations, a malfunction in the primary hoist control further complicated the already challenging rescue effort. Without the ability to recover hoist cable at the normal rate, Suba had to deftly time the swells and advise the pilot to climb as he simultaneously took in cable to safely pluck the survivors, one at a time, from the turbulent waters below.

Recalling this non-standard recovery technique, Hess lightly remarked, “For the last couple hoists, [we were] in a pleasant dance with the seas and wind.”

As the hoisting continued, Staph remained below, helping each survivor into the rescue basket as it was delivered by the rescue helicopter. At one point, the basket was caught by an intense gust of wind and rotor wash which swung it dangerously towards one of the survivors.

With complete disregard for his own safety, Staph placed himself between the basket and the survivor, absorbing its impact and receiving an intense static-electric shock which knocked him unconscious.

“Our rescue could’ve turned into a tragedy in that moment,” said Hess. Fortunately, Staph came to with the survivor still in tow as he swam the final distance to the rescue basket, which now floated harmlessly atop the waves.

Once all personnel were safely back aboard the rescue helicopter, the Jayhawk, crew and survivors departed the scene and proceeded towards Air Station Cape Cod.

While the mission had been successful thus far, despite incredible odds, the danger was far from over. With cloud decks at 300 feet and blizzard conditions impairing almost all visibility, Hess said he had to remind himself and everyone else they were not done, and needed to stay focused.

As the crew raced home, desperately low on fuel from the 300-mile roundtrip transit, the remaining watchstanders at Air Station Cape Cod prepared for the helicopter’s arrival.

As plows cleared mounds of new snow from the runway, other personnel creatively provided visual cues for the pilot by spreading sea dye marker atop the snow to assist with what would almost certainly be a near whiteout landing.

“It was an all hands on deck effort,” said Hess. “Everyone was at work that day doing their part to help make sure we made it home.”

With two lives saved to show for their heroic efforts, the bravery, ingenuity, and grit of the crew of 6033 helicopter rescue crew are in keeping with the finest traditions of the Coast Guard and its long history of daring maritime rescues.


http://coastguard.dodlive.mil/2015/09/cgnr-6033-cape-cod/

El Premio Frank Erickson capitán reconoce anualmente una tripulación aérea de ala giratoria que ha demostrado un rendimiento excepcional en el ejercicio de las operaciones de búsqueda y rescate.

Este año el Premio Capitán Frank Erickson fue presentado al teniente John Hess, el teniente Mateo Vanderslice, suboficial de segunda clase Derrick Suba, y el suboficial tercera clase Evan estafilococo por su audaz rescate en 2015 de Feburary de un padre y su hijo a bordo del buque de vela Sedona.

Durante una severa tormenta de nieve del invierno, el MH-60 Jayhawk tripulación del helicóptero en marcha de la estación aérea de Cabo Cod después de una señal de radiobaliza de 406 MHz registrado en la Sedona se activó aproximadamente 150 millas al sur de Nantucket.

A pesar de navegar a través de las células convectivas en la visibilidad casi cero, la tripulación del helicóptero encuentra rápidamente el buque asediado ya que cabalgó precariamente sobre las olas que, a veces, con cresta de 40 pies.

"El buque estaba lanzando y lanzando violentamente, y por el momento que empezamos a izar, la visibilidad se redujo a aproximadamente un cuarto de milla con lluvia helada pesada", dijo Vanderslice.

Después de establecer contacto por radio y de consultar con la tripulación del Sedona, estafilococo se izó hasta el agua para ayudar con el traslado de los sobrevivientes de los buques para el helicóptero de rescate.

"Fue una decisión muy difícil tener los sobrevivientes entran en el agua", dijo Vanderslice. "Sólo tenían chalecos salvavidas y ropa de calle para la protección. Si no hemos podido recuperarlos desde el agua habría sido una sentencia de muerte ".

Durante las operaciones de recuperación posteriores, un fallo en el control de elevador principal complica aún más las tareas de rescate ya desafiar. Sin la capacidad de recuperar el cable de elevación en la tasa normal, Suba tenía en cuando hábilmente el oleaje y asesorar al piloto a subir mientras tomaba simultáneamente en cable para arrancar de forma segura a los sobrevivientes, uno a la vez, de las turbulentas aguas abajo.

Recordando esta técnica de recuperación no estándar, Hess ligeramente comentó: "Durante los últimos dos montacargas, [nos] en una danza agradable con los mares y el viento."

A medida que continuaba el izado, estafilococo se mantuvo por debajo, ayudando a cada sobreviviente en la canasta de rescate, ya que fue entregado por el helicóptero de rescate. En un momento dado, la canasta fue sorprendido por una intensa ráfaga de viento y el rotor de lavado que se balanceaba peligrosamente hacia una de las sobrevivientes.

Con total desprecio por su propia seguridad, estafilococo colocó entre la canasta y el sobreviviente, absorbiendo el impacto y la recepción de un intenso choque estático-eléctrico que lo dejó inconsciente.

"Nuestro rescate podría haber convertido en una tragedia en ese momento", dijo Hess. Afortunadamente, Staph vino con el sobreviviente aún a cuestas mientras nadaba la distancia final a la cesta de rescate, que ahora flotaba inofensivamente encima de las olas.

Una vez que todo el personal estuvieron a salvo de vuelta a bordo del helicóptero de rescate, el Jayhawk, la tripulación y los supervivientes partieron al lugar y procedieron a la Estación Aérea de Cabo Cod.

Mientras que la misión había sido un éxito hasta el momento, a pesar de los pronósticos, el peligro estaba lejos de terminar. Con cubiertas de nubes a 300 pies y las condiciones de ventisca que menoscabe casi toda visibilidad, Hess dijo que tuvo que recordarse a sí mismo ya todos los demás que no se realizaron, y tenían que mantener la concentración.

Mientras la tripulación corrió a casa, desesperadamente bajo en el combustible desde el 300-millas de tránsito de ida y vuelta, los watchstanders restantes en la Estación Aérea de Cabo Cod preparan para la llegada del helicóptero.

Como arados borran montículos de nieve de la pista, otro personal siempre creativa señales visuales para el piloto mediante la difusión de tinte mar marcador encima de la nieve para ayudar con lo que casi seguro que será un aterrizaje whiteout próximo.

"Fue un esfuerzo de todas las manos en cubierta", dijo Hess. "Todo el mundo estaba en el trabajo ese día haciendo su parte para ayudar a asegurarse de que hicimos a casa."

Con dos vidas salvadas que mostrar por sus esfuerzos heroicos, la valentía, el ingenio, y la arena de la tripulación de 6033 la tripulación del helicóptero de rescate están en consonancia con las mejores tradiciones de la Guardia Costera y su larga historia de rescates marítimos atrevidos.
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