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 The US Coast Guard

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INVITADO



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MensajeTema: Guardia Costera de EE.UU- más CN-235 PM   Miér 25 Ago 2010 - 19:11

Guardia Costera de EE.UU- más CN-235 PM
23/10 agosto:




La Guardia Costera de EE.UU. premi a EADS North America con un contrato de 117 millones dólares, por 3 HC-144A Ocean Sentry mas, aviones de patrulla marítima, con opcion adicional para 6 aviones más durante los próximos 4 años.
La USCG ya opera 10-HC 144As como medio el programa Deepwater ,dentro de la gama de aeronaves de vigilancia, y recibirá el número 11 en 2010.
Las entregas en virtud de este último contrato se iniciarán en 2011, y los planes actuales son de un total posible de 36 parulleros maritimos para reemplazar la vieja flota de HU-25 Guardian (Falcon), cuyos cuatro horas de autonomía,contrasta con el doble del turbohélice (HC-114A es 9 horas).

El HC-144A se basa en CN235 de Airbus Military AMP, que está en servicio con un número de países.
El primer HC-144A fue entregado el 21de diciembre de 2006 , y alcanzó la capacidad operativa inicial en abril de 2009.
Sus roles incluyen patrulla marítima, la inteligencia y vigilancia / reconocimiento, transporte de carga y personal, y operaciones de socorro. El avión a traves de su portal trasero es apto en operacionesde (MSP) roll-on, roll-off.
Ademas de una suite de equipo electrónico que recoge, recopila, interpreta y difunde datos de los sensores de la aeronave y equipo de vigilancia electrónica, y también es capaz de transmitir y recibir secretos de nivel información a través del Departamento de Seguridad de Defensa de Protocolo de Internet Router de red (SIPRNET). EADS.

NOTA EN SU IDIOMA ORIGINAL

Aug 23/10: The U.S. Coast Guard awards EADS North America a $117 million contract for 3 more HC-144A Ocean Sentry Maritime Patrol Aircraft, with additional options for up to 6 more aircraft over the next 4 years. The USCG already operates 10 HC-144As as the Deepwater program’s Medium Range Surveillance Aircraft, and will receive an 11th in 2010. Deliveries under this latest contract will begin in 2011, and current plans call for an eventual total of 36 Ocean Sentries to replace the aging fleet of HU-25 Guardian Falcon jets, whose 4-hour mission endurance contrasts with the twin-turboprop HC-114A’s 9 hours.

The HC-144A is based on Airbus Military’s CN235 MPA, which is in service with a number of countries. The first HC-144A was delivered on Dec 21/06, and achieved initial operational capability in April 2009. Roles include maritime patrol, intelligence/ surveillance/ reconnaissance, cargo and personnel transport, and disaster relief. The plane’s Mission System Pallet (MSP) is a roll-on, roll-off suite of electronic equipment that collects, compiles, interprets and disseminates data from the aircraft’s sensors and electronic surveillance equipment, and is also capable of transmitting and receiving Secret-level information via the Department of Defense’s Secure Internet Protocol Router Network (SIPRNET). EADS.
Traducción MRC

DID
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Otra fuente

El US Coast Guard encarga otros tres aviones CN-235

Miércoles 25 de Agosto de 2010 10:33 .El Guardacostas de los Estados Unidos ha encargado otros tres Airbus Military CN-235 de patrulla marítima -valorados en 117 millones de dólares- a través de EADS North America, el principal contratista de productos militares y de defensa de EADS vendidos en esa nación, y se plantean adquirir hasta seis aparatos más en los próximos cuatro años con la denominación de HC-144A Ocean Sentry. Actualmente hay más de 250 biturbohélices de este tipo en servicio en 26 países. El aparato alcanzó la capacidad operativa inicial el pasado año con el US Coast Guard y se ha distinguido con un funcionamiento excepcional en diversas situaciones, incluida la respuesta al terremoto de Haití y al vertido de petróleo de la plataforma Deepwater Horizon. Incluso se han utilizado los HC-144 para transportar fauna afectada por el vertido después de su rehabilitación.


--------------------------------------------------------------------------------
El US Coast Guard cuenta actualmente con diez Ocean Sentry y recibirá otro más este mismo año. Los recién encargados se entregarán a partir de 2011 y está previsto que adquiera una flota de 36 HC-144A, que sustituyen a la anticuada flota de birreactores HU-25 Guardian Falcon. Están equipados con un radar de búsqueda, cámaras electroópticas e infrarrojas, sistema de identificación automática para recopilar datos de los barcos en alta mar y un conjunto de comunicaciones. Una rampa trasera facilita las operaciones de carga y aloja también un sistema de misión de tipo RoRo (Roll on/Roll off), el MSP (Mission Systems Pallet), que se compra por separado.

El CN-235 es capaz de transportar hasta 6 ton. de carga y vuela a una velocidad de crucero máxima de 450 km/h., además de despegar y aterrizar en pistas cortas poco preparadas y con superficies blandas. Sus excelentes cualidades de vuelo, alta maniobrabilidad y rápida respuesta de los dos motores General Electric CT7-9CE-3, de 1.750 shp cada uno, permiten la ejecución segura de operaciones críticas a muy baja altitud. El CN-235 MPA es utilizado también por el el Cuerpo Aéreo irlandés y la Guardia Civil en España, entre otros.


Defensa.com
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Miér 25 Ago 2010 - 21:01

Me gusta mucho ese avión, bien por los guarda costas.


Mobius
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MensajeTema: The US Coast Guard   Dom 8 Feb 2015 - 14:26

February 8, 2015

Coast Guard station attack called domestic terrorism

GRAND HAVEN, Mich. — Authorities are investigating an attack at the Coast Guard Station here that they are treating as a domestic act of terrorism.



According to the Grand Haven Department of Public Safety, a male suspect crashed his truck through the station gate around 6:00 a.m. Sunday. He then broke in and assaulted Coast Guard personnel.

The suspect, who was subdued and arrested, threatened to have explosives in his truck.

Authorities say the man is not a resident of Grand Haven, a city of about 10,895, located 34 miles west of Grand Rapids. They are not sure whether he acted alone.

All Coast Guard personnel are safe.

According to a U.S. Coast Guard news release, the Coast Guard Sector Lake Michigan in Milwaukee was notified that the Ottawa County Dispatch had received a telephone call from "an unknown man claiming he had a bomb in his truck and was going to blow up Station Grand Haven."

The Coast Guard said the man drove into the gate while evacuations of personnel at Coast Guard Station Grand Haven and Coast Guard Sector Field Grand Haven were taking place.

The Michigan State Police and the FBI Grand Rapids office are assisting in the investigation. State police bomb technicians are checking the man's truck. Authorities are on high alert in Grand Haven.

http://www.usatoday.com/story/news/nation/2015/02/08/grand-haven-coast-guard-station-attack/23077059/

GRAND HAVEN, Mich. - Las autoridades están investigando un ataque en la Estación de Guardacostas de aquí que están tratando como un acto nacional del terrorismo.
Según el Departamento de Seguridad Pública de Grand Haven, un hombre sospechoso chocó su camioneta por la puerta estación alrededor de las 6:00 am del domingo. Luego entró y agredió al personal de la Guardia Costera.
El sospechoso, que fue sometido y arrestado, amenazado de tener explosivos en su camión.
Las autoridades dicen que el hombre no es un residente de Grand Haven, una ciudad de alrededor de 10.895, que se encuentra 34 millas al oeste de Grand Rapids. No están seguros de si actuó solo.
Todo el personal de la Guardia Costera son seguros.
De acuerdo con un comunicado de prensa de la Guardia Costera de Estados Unidos, el Servicio de Guardacostas Lago Sector Michigan en Milwaukee fue notificado que el Condado de Despacho Ottawa había recibido una llamada telefónica de "un hombre desconocido alegando que tenía una bomba en su camioneta y se iba a estallar la Gran Estación refugio ".
La Guardia Costera dijo que el hombre entró en el portón mientras evacuaciones de personal de la Estación de Guardacostas de Grand Haven y la Guardia Costera Sector Campo Grand Haven estaban teniendo lugar.
La Policía Estatal de Michigan y la oficina de Grand Rapids FBI están ayudando en la investigación. Artificiero policía estatal está revisando la camioneta del hombre. Las autoridades están en alerta máxima en Grand Haven.
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Vie 3 Abr 2015 - 20:17

See sailor missing for 66 days rescued by Coast Guard

A South Carolina man who had been reported missing for over two months was rescued Thursday after he was found 200 miles off the coast of North Carolina. After his rescue, he shared an emotional phone call with his father.





http://www.militarytimes.com/home/
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Miér 8 Abr 2015 - 15:40


Coast Guard Rescues Man, Dog Near Ocean City, Wash.


An MH-60 Jayhawk aircrew from Coast Guard Air Station Astoria, Ore., safely hoists a 60-year-old man and his dog, who got lost while hiking near Ocean City, Wash. on April 5. Air Station Astoria video




http://www.militarytimes.com/
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Miér 8 Abr 2015 - 16:03

Jayhawk!
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Mar 2 Jun 2015 - 4:22

June 1, 2015

New superintendent takes helm at Coast Guard Academy

NEW LONDON, Conn. — A new superintendent took command of the U.S. Coast Guard Academy on Monday, replacing an officer who was the first female leader of any U.S. service academy.

Rear Adm. James Rendon became the academy's 41st superintendent at a ceremony on the riverfront campus in New London.




Rendon, 54, served as assistant superintendent at the academy from 2010 to 2012 and most recently has been directing a Hawaii-based task force charged with running counter-drug strategy in the Pacific. He replaces Sandra Stosz, who was recently promoted to vice admiral.

Rendon's mother, Madeline Rendon, said she thought he might end up as the academy's superintendent, The Day newspaper reported.

"Jimmy always dedicated himself to whatever job he had in the Coast Guard," she said.

Cadets at the academy receive full scholarships and graduate with obligations to serve five years in theCoast Guard.

The ceremony, which was moved indoors because of rain, was presided over by Coast Guard Vice Commandant Peter Neffenger.

Neffenger credited Stosz with establishing the Center for Maritime Policy and Study and the Center for Arctic Strategy and Policy. He said the centers are "innovative think tanks taking new and novel approaches to some of the nation's most challenging problems."

Stosz has been selected as deputy commandant for Coast Guard mission support, a new role in the maritime service in Washington. She will have 17,000 people in her chain of command with responsibilities for personnel, engineering and logistics.

http://www.militarytimes.com/story/military/coast-guard/2015/06/01/new-superintendent-takes-helm-at-coast-guard-academy/28320673/

Nuevo superintendente toma timón en  Academia de la Guardia Costera

NEW LONDON, Connecticut -. Un nuevo superintendente tomó el mando de la Academia de la Guardia Costera de Estados Unidos el lunes, en sustitución de un oficial que fue la primera mujer líder de cualquier academia militar de Estados Unidos.

Rear Adm. James Rendón se convirtió en superintendente 41a de la academia en una ceremonia en el campus de la orilla del río en New London.

Rendón, de 54 años, se desempeñó como asistente del superintendente de la academia 2010-2012 y más recientemente ha estado dirigiendo un grupo de trabajo con sede en Hawai encargado de ejecutar la estrategia antidrogas en el Pacífico. Reemplaza a Sandra Stosz, quien fue recientemente ascendido a vicealmirante.

La madre de Rendón, Madeline Rendón, dijo que pensaba que podría terminar como superintendente de la academia, informó el diario The Day.

"Jimmy siempre se dedicó a cualquier trabajo que tenía en la Guardia Costera", dijo.

Los cadetes de la academia reciben becas completas y de posgrado con las obligaciones de servir cinco años en la Guardia Costera.

La ceremonia, que se traslado al interior debido a la lluvia, fue presidida por el Vice Comandante de la Guardia Costera Peter Neffenger.

Neffenger acredita Stosz con el establecimiento del Centro de Política Marítima y Estudio y el Centro de Estrategia y Política Ártico. Dijo que los centros son "centros de pensamiento innovadores que toman enfoques nuevos y originales de algunos de los problemas más difíciles de la nación."

Stosz ha sido seleccionado como comandante adjunto de apoyo a la misión de la Guardia Costera, un nuevo papel en el servicio marítimo en Washington. Ella tendrá 17.000 personas en su cadena de mando, con responsabilidades para el personal, la ingeniería y la logística.
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Miér 10 Jun 2015 - 12:19

10/06/2015


Coast Guardsmen rescue sea turtles in drug zone

A Coast Guard crew on the look out for drugs in a known transit area off the coast of Central 
America spotted two sea turtles in need of rescue. They were caught up in fishing line and ma-
keshift buoys.





http://www.militarytimes.com/
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Dom 14 Jun 2015 - 13:08

Friday, June 12, 2015


Honor, Respect, Devotion to Duty: Lt. j.g. Jessie Cuttie - 




Lt. j.g. Jessie Cuttie, a junior officer stationed aboard Coast Guard Cutter Active, recently took on additional 
responsibilities onboard her cutter while participating in an exercise known as Trident Fury. U.S. Coast Guard 
Photo by Petty Officer 3rd Class Katelyn Shearer.


That’s why when the command of Coast Guard Cutter Active, a 210-foot medium endurance cutter homeported in Port Angeles, Washington, found themselves without an “ops boss,” they knew they were in a pickle.
At the time, there were only a few weeks left before the cutter was hosting an aviation standardization team to evaluate crew performance on underway helicopter drills. Less than a month after that, Active was scheduled to participate in a multinational naval exercise called Trident Fury, hosted by the Canadian Royal Navy.
Someone needed to step up. Someone needed to surrender their time, sleep and sanity to maintain Active’s high operational standards.
Lt. j.g. Jessie Cuttie accepted the challenge.
“We’ve always known that Lt. j.g Cuttie was a hard working, smart and extremely capable officer,” said Lt. Cmdr. Matthew Michaelis, executive officer aboard Active. “As one of our highest performing junior officers, the commanding officer and I were extremely confident in her ability to continue to excel in this new position. True to form, she rose to the occasion with each new and unexpected challenge.”



A 26-foot Cutter Boat – Over the Horizon IV crew from Coast Guard Cutter Active, a 210-foot 
medium en-durance cutter homeported in Port Angeles, Wash., prepares to deliver a boarding 
team from U.S. Coast Guard Maritime Safety and Security Team 91101 Seattle to Canadian ro-
yal navy Kingston-class coastal defense vessel Yellowknife as part of a Trident Fury exercise in 
the Strait of Juan de Fuca, May 12, 2015. The MSST members deployed on Active for the week 
after receiving “intelligence injects” from Trident Fury organizers. U.S. Coast Guard photo by Pe-
tty Officer 3rd Class Katelyn Shearer.


Typically, the position of operations officer on a medium endurance cutter is filled by a lieutenant with years of experience at multiple sea and land units under their belt. Active was Cuttie’s first unit after graduating from officer candidate school in 2013. She served as the cutter’s assistant navigator, supply officer and assistant operations officer before accepting the position of operations officer.
“As ops, I learn double what I knew the day before, every day,” said Cuttie. “Most of it the hard way. It’s more of a reflection on the ops department and the command that this was an opportunity I could take advantage of.”
Once appointed, Cuttie dove in and planned the numerous helicopter drills involved in the crew’s aviation evaluation. Despite the crew being fatigued from their recent 89-day Joint Inter-Agency Task Force patrol, they aced all of their evolutions and received high compliments from the training team.
Encouraged by her first successful event as operations officer, Cuttie set sail for the Trident Fury exercises in high spirits.
“Because Trident Fury is a theater security operation exercise with Canada and the U.S. Navy, we’re doing many things that are outside the realm of what a medium endurance Coast Guard cutter usually does,” said the Charleston, South Carolina, native. “Interpreting NATO codes, steaming in formation, gunnery exercises with moving targets, and intricate boardings all make up the day-to-day operations. And it all starts with having the cutter positioned at the right place at the right time.”
Each day during Trident Fury, Cuttie was given a position and a time for the next exercise. She then had to calculate how long it would take to get there based on weather conditions and maximum speed of the cutter. Additionally, Active can’t make clean water or dispose of waste water while close to land; Cuttie had to find a window of time every other day to sail offshore or return to the pier.
“It’s been really interesting to see that despite the other ships having more technology and bigger crews, we all face similar challenges,” said Cuttie. “On the Navy vessels we’re working with, they have six people doing my job. We wear so many different hats in the Coast Guard and we do it well. We’re keeping up and playing just as much a part of this as the big ships.”
The Georgia Institute of Technology alumna admits that she’s made plenty of mistakes since taking the temporary position, but the crew has always stood by her.
“The crew is really patient,” she said. “It’s hard when your boss is new and making you do ridiculous things that you know won’t work. It says a lot that the command is letting me do this and the crew is helping me through it.”
Cuttie will transfer from Active this summer to take over as executive officer of Coast Guard Cutter Margaret Norvell, a 154-foot fast response cutter homeported in Miami.
“I love coming to work every day,” said Cuttie. “As long as I love coming to work every day, I’ll keep doing it.”
As a junior officer taking on a huge responsibility, Cuttie may not have had all the answers at first. But with unwavering determination and the support of her crew, she made sure Active was always ready to answer the call.


http://coastguard.dodlive.mil/2015/06/honor-respect-devotion-to-duty-lt-j-g-jessie-cuttie/


En cada unidad militar, hay una persona que espera saber todo en todo momento - el oficial de operaciones. Ellos trabajan incansablemente para asegurar que todos los miembros esten en la misma página y preparados para completar la misión a la mano.
Es por eso que cuando el comando de la Guardia Costera de corte activo, un 210 pies medio de la resistencia homeported cortador en Port Angeles, Washington, se encontraron sin un "ops jefe," sabían que estaban en un aprieto.
En ese momento, sólo había unas pocas semanas antes de que la cuchilla era celebrar un equipo de normalización de la aviación para evaluar el desempeño de la tripulación en simulacros de helicópteros en curso. Menos de un mes después de eso, estaba activo programado para participar en un ejercicio naval multinacional llamado Trident Fury, organizado por la Marina Real Canadiense.
Alguien tenía que intensificar. Alguien tenía que renunciar a su tiempo, el sueño y la cordura para mantener altos estándares operacionales activos.
El teniente J. G. Jessie Cuttie aceptó el reto.
"Siempre hemos sabido que el teniente jg Cuttie era un trabajador duro, oficial inteligente y muy capaz", dijo el teniente comandante. Mateo Michaelis, ejecutivo a bordo activo. "Como uno de nuestros más altos que realizan los oficiales subalternos, el oficial al mando y yo estábamos muy confiados en su capacidad de seguir para sobresalir en esta nueva posición. Fiel a su estilo, ella se levantó para la ocasión con cada nuevo e inesperado desafío ".
Por lo general, la posición de oficial de operaciones en un cortador de resistencia medio es llenado por un teniente con años de experiencia en el mar y múltiples unidades de tierra en su haber. Activo fue primera unidad de Cuttie después de graduarse de la escuela de oficiales en 2013. Se desempeñó como asistente del oficial de operaciones navegante, oficial de la oferta y la auxiliar de la cuchilla antes de aceptar el cargo de oficial de operaciones.
"Como ops, aprendo el doble de lo que sabía el día anterior, todos los días", dijo Cuttie. "La mayoría de  manera difícil. Es más bien una reflexión sobre el departamento de operaciones y el comando que esta era una oportunidad que podía aprovechar ".
Una vez nombrado, paloma Cuttie y planeado los numerosos simulacros de helicópteros que participan en la evaluación de la aviación de la tripulación. A pesar de que la tripulación está cansado de su reciente 89-días Conjunta Interagencial Task Force patrulla, que lució en todas sus evoluciones y recibieron altos elogios por parte del equipo de entrenamiento.
Alentado por su primer evento exitoso como oficial de operaciones, Cuttie la vela para los ejercicios Trident Furia de muy buen humor.
"Porque Trident Fury es un ejercicio operativo de seguridad teatro con Canadá y la Marina de Estados Unidos, que estamos haciendo muchas cosas que están fuera del ámbito de lo que es un barco de la Guardia Costera de resistencia medio tiene acostumbrados", dijo el Charleston, Carolina del Sur, nativo. "Interpretación de los códigos de la OTAN, al vapor en la formación, la artillería ejercicios con objetivos en movimiento, y abordajes intrincados todos conforman las operaciones del día a día. Y todo comienza con tener el cortador colocado en el lugar correcto en el momento adecuado ".
Cada día durante Trident Fury, Cuttie se le dio una posición y un tiempo para el próximo ejercicio. Luego tuvo que calcular el tiempo que se tardaría en llegar en base a las condiciones climáticas y la velocidad máxima de la cortadora. Además, Active no puede hacer que el agua limpia o disponer de las aguas residuales, mientras que cerca de la tierra; Cuttie tenía que encontrar una ventana de tiempo cada dos días para navegar en alta mar o volver al muelle.
"Ha sido muy interesante ver que a pesar de los otros barcos que tienen más tecnología y los equipos más grandes, todos nos enfrentamos a desafíos similares", dijo Cuttie. "En los barcos de la Armada que estamos trabajando, tienen seis personas haciendo mi trabajo. Llevamos muchos sombreros diferentes en la Guardia Costera y lo hacemos bien. Estamos manteniendo y jugando apenas tanto una parte de esto como los grandes barcos ".
La alumna de Georgia Institute of Technology admite que ella ha hecho un montón de errores desde que asumió el cargo temporal, pero el equipo siempre se ha destacado por ella.
"La tripulación es muy paciente", dijo. "Es difícil cuando su jefe es nuevo y lo que usted las cosas ridículas que sabe que no va a funcionar. Se dice mucho que el comando está dejando a hacer esto y el equipo me está ayudando a través de ella ".
Transferencia voluntad Cuttie de Active este verano para tomar el cargo de delegado de la Guardia Costera de Margaret Norvell, una respuesta rápida 154 pies cortador homeported en Miami.
"Me encanta venir a trabajar todos los días", dijo Cuttie. "Mientras me encanta venir a trabajar todos los días, voy a seguir haciéndolo."
Como un oficial subalterno asumir una enorme responsabilidad, Cuttie no puede haber tenido todas las respuestas en un primer momento. Pero con inquebrantable determinación y el apoyo de su equipo, se aseguró de Active siempre estaba dispuesto a responder a la llamada.
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Dom 14 Jun 2015 - 13:42

10/06/2015

Coast Guard Rescues 4 East of Venice, La.
A Coast Guard Air Station New Orleans MH-65 Dolphin helicopter 
crew rescued four sports fishermen from a platform after their 
vessel sank about 41 miles east of Venice, June 9, 2015. The res-
cue safely hoisted all four and brought them to the air station with 
no reported injuries. (Video taken by the fishermen and provided to 
the Coast Guard.)


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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Dom 14 Jun 2015 - 13:46

Playas locas las de Venice, ahí vi por primera vez un Bell AH-1 Cobra volando bajito por la costa. Twisted Evil

saludos
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Dom 14 Jun 2015 - 13:50

11/06/2015

Four rescued from sinking fishing vessel
A Coast Guard Air Station Sitka MH-60 Jayhawk helicopter crew rescues the crew of 
the fishing vessel Kupreanof from the Gulf of Alaska near Lituya Bay, Alaska, June 10,
 2015. The aircrew hoisted the four crew members and transported them safely to Sitka.
 U.S. Coast Guard video by Air Station Sitka.


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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Vie 10 Jul 2015 - 10:15

07/09/2015


Local US Coast Guard crew recounts F-16 pilot rescue

Hunter Army Airfield based crew first on scene



SAVANNAH (WJCL)

When it comes to any search and rescue every second matters. No one understands this more than the US Coast Guard rescue swimmers and their crew.

Tuesday was supposed to be a typical training exercise for one Coast Guard helicopter crew. However, from the moment they took off, the exercise became reality.

"We got word from Charleston approach that an F-16 had crashed," said pilot, Lt. Cdr. Michael Brimblecom, "They asked if we could go check it out and see if we could help find the pilot who was still missing."

The crew's mechanic, Cpl. Matthew Brizendine said, "It was evident that there had been something going on because there were a lot of trees on fire. We could see the crash site."

Brimblecom immediately began flying around the area to find the missing pilot. He spotted his bright orange parachute in a heavily wooded area a few hundred yards away from the crash site. The 100 foot trees posed as obstacles for the crew. Even for an 8 year veteran rescue swimmer like Brannon Hood.

"I normally deploy from about 30 feet," explained Hood, "This was around 100 to 150 feet through trees and not to the water."

Hood and his team have to consider hazards like the wind and trees when repelling down for a rescue. Somehow though, the pilot landed in one of the few small clearings in the area.

"Typically anytime anyone ejects at those speeds," described Brimblecom, "It's going to do a toll on the body."

"To see him standing up was pretty impressive," described Hood, "Considering the amount of debris and wreckage and all the trees. He said he didn't hit a single tree on the way down."

Hood checked the pilot, who only had one scrape on him and he was taken to a nearby hospital.

The crew responds to a few hundred rescue calls every year. They also cover a vast area from North Carolina down to part of Florida. All of them say the F-16 pilot is lucky to be alive.


http://www.wjcl.com/news/local-news/local-us-coast-guard-crew-recounts-f-16-pilot-rescue/31253163/story
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Vie 17 Jul 2015 - 14:51

Friday, July 17, 2015


Honor, Respect, Devotion to Duty: Crew of F/V Cape Ferret

With more than 140 million square miles of the Earth’s surface covered by water, it’s no surprise that the Coast Guard stations scattered throughout the nation remain on high alert to answer calls for help.

But sometimes, search and rescue cases happen so far off shore, the Coast Guard relies on another important maritime partner to assist: good Samaritans.



This image is of fishing vessel Betty C engulfed in smoke and flames 230 miles from Jarvis Island, Nov. 29, 2014.
All 21 crewmembers aboard Betty C abandoned ship and were rescued because of an emergency position-indica-
ting radio beacon.


Good Samaritans are crucial force multipliers for the U.S. Coast Guard. With a single radio call, the Coast Guard can alert hundreds of vessels of a potential rescue case, requesting they keep a sharp lookout and, in some cases, respond to help those in peril.

That’s exactly what the crew of the F/V Cape Ferret did when they learned of another fishing vessel in need of help off the coast of Hawaii.

In November 2014, the crew of F/V Betty C awoke to find their vessel nearly engulfed in flames. After their attempts to extinguish the flames proved ineffective, the captain gave a singular order that no mariner ever wants to hear: Abandon ship.

The crew huddled into their small rescue skiff, watching their vessel, and home while at sea, smolder and burn. Two hundred and thirty miles south of Jarvis Island, Hawaii, it seemed unlikely for a quick rescue.

But little did they know that their EPIRB had given their position to the Coast Guard Joint Rescue Coordination Center in Honolulu, allowing the Coast Guard to both pinpoint their location and the location of a nearby vessel to call for possible assistance.

That vessel was the F/V Cape Ferret.


“There was not any thought to it,” said John Cabral, captain of the F/V Cape Ferret. “First we got a call from the boat itself, and they said they had a fire and asked if we could come that way. Then the Coast Guard called us right after.”

It was 1:30 a.m. when the call came to Cabral from his navigator, and Cabral didn’t hesitate. He immediately told his navigator to head towards the position given by the Betty C. For Cabral, it wasn’t even a decision that needed to be made.

“There’s no thought,” Cabral added. “One of your fellow seamen is out here, and he needs help – you just go.”

Cabral and his crew diverted from their planned route – heading 75 miles out of their way directly to the Betty C to render any assistance they could.

When Cabral and his crew reached Betty C, they found the crew in their skiff, frighteningly near their engulfed vessel. Cabral talked them through moving further away from the fire and, once they were a safe distance, maneuvered his vessel to bring the displaced crew aboard.

Once the 21 crewmen from the Betty C were safely aboard, Cabral called the Coast Guard to inform them of the situation, and resumed his trip to American Samoa, where he had been headed before diverting to assist.

“I didn’t do anything heroic,” Cabral said. “If I had to do something heroic, I probably would. It’s my fishermen, my friends – if they need help, then at all costs, help.”

And while Cabral may feel like it was nothing heroic, it’s actions like these in the early morning hours that can make the difference between lives saved and lives lost for the Coast Guard.




http://coastguard.dodlive.mil/2015/07/honor-respect-devotion-to-duty-crew-of-fv-cape-ferret/

Honor, Respeto, devoción al deber: Tripulación de F / V Cabo Ferret -

Con más de 140 millones de millas cuadradas de superficie terrestre cubierta por el agua, no es ninguna sorpresa que las estaciones de la Guardia Costera repartidos por toda la nación se mantienen en alerta para responder a las llamadas de ayuda.

Pero a veces, de búsqueda y rescate de los casos suceden tan lejos de la costa, la Guardia Costera se basa en otro socio marítimo importante para ayudar: buenos samaritanos.

Los buenos samaritanos son multiplicadores esenciales para la Guardia Costera de Estados Unidos. Con una sola llamada de radio, la Guardia Costera puede alertar a cientos de buques de un posible caso de rescate, solicitando que mantener un puesto de observación aguda y, en algunos casos, responden a ayudar a los que están en peligro.

Eso es exactamente lo que la tripulación del F / V Cabo Ferret hizo cuando se enteraron de otro buque pesquero en necesidad de ayuda frente a la costa de Hawai.

En noviembre de 2014, la tripulación de F / V Betty C despertó para encontrar su barco casi envuelta en llamas. Después de sus intentos de extinguir las llamas resultaron ineficaces, el capitán dio una orden singular que ningún marinero nunca quiere oír: abandonar el barco.

La tripulación se acurrucó en su pequeño bote de rescate, viendo su barco, y el hogar, mientras que en el mar, arder y arder. Doscientos treinta millas al sur de la isla de Jarvis, Hawaii, parecía poco probable para un rescate rápido.

Pero Poco sabían que su baliza de emergencia había dado su posición a la Joint Rescue Centro de Coordinación de la Guardia Costera en Honolulu, permitiendo que la Guardia Costera tanto señalar su ubicación y la ubicación de una embarcación cercana para pedir ayuda posible.

Ese recipiente fue el F / V Cabo Ferret.

"No había pensado en eso", dijo Juan Cabral, capitán de la F / V Cabo Ferret. "Primero nos dieron una llamada del propio barco, y nos dijeron que tenían un fuego y nos preguntó si podíamos entrar de esa manera. A continuación, la Guardia Costera nos llamó justo después. "

Era la 1:30 am cuando la llamada llegó a Cabral de su navegador, y Cabral no dudó. De inmediato le dijo a su navegador para dirigirse hacia la posición propuesta por el Betty C. Para Cabral, ni siquiera era una decisión que debía ser hecho.

"No hay pensamiento", agregó Cabral. "Uno de sus compañeros de los marinos es aquí, y él necesita ayuda -. Que acaba de ir"

Cabral y su tripulación desviados de su ruta prevista - la partida 75 millas fuera de su camino a la Betty C para rendir cualquier ayuda que pudieran.

Cuando Cabral y su equipo llegaron a Betty C, se encontraron con la tripulación en su esquife, alarmantemente cerca de su embarcación engullido. Cabral les habló a través de mover más lejos del fuego y, una vez que estuvieron a una distancia segura, maniobró su barco para llevar a la tripulación a bordo de desplazados.

Una vez que los 21 tripulantes de la Betty C estuvieron a salvo a bordo, Cabral llamó a la Guardia Costera para informarles de la situación, y reanudó su viaje a Samoa Americana, donde se había dirigido antes de desviar a ayudar.

"Yo no hice nada heroico", dijo Cabral. "Si tuviera que hacer algo heroico, probablemente lo haría. Es mis pescadores, mis amigos - si necesitan ayuda, a continuación, a toda costa, ayuda ".

Y mientras Cabral puede sentir como que no era nada heroica, es acciones como éstas en las primeras horas de la mañana que pueden hacer la diferencia entre vidas salvadas y vidas perdidas por la Guardia Costera.
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Mar 21 Jul 2015 - 21:12

17 de julio  


Made it back from Alaska but what an amazing adventure! It was an awesome opportunity to see the U.S. Coast Guard and Era Helicopters with Priority One Air Rescue working alongside one another out in the ice of the Arctic Ocean. Here are a few samples...



Fuente: www.danmegna.com
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Miér 22 Jul 2015 - 23:03

Wednesday, July 22, 2015


Supporting the Coast Guard Cyber Strategy through Cyber Guard

Air, land, sea and space have been the traditional operating domains for the U.S. military. However, in recent years, a new domain has been added: cyberspace.



Imagine that major cyber attacks against Federal networks and private industry critical infrastructure across the U.S. have caused rolling blackouts, interrupted oil and gas supplies and disrupted flow of maritime commerce.

This is the scenario that Coast Guard men and women faced with several hundred other participants in Cyber Guard 15, a recent U.S. Cyber Command annual exercise testing a whole-of-nation response to a major cyber attack against critical infrastructure.

The exercise brought together over 1,000 participants from the Defense of Department, the Department of Homeland Security, the FBI, the Federal Aviation Administration, private firms and law enforcement to train to handle cyber incidents and ensure all the players know each other and the capabilities each can offer in case of a major compromise in the cyber domain.

The exercise immersed participants in a closed network within challenging scenarios against a live, expert opposing force that simulated a range of adversaries attacking in cyberspace.

Supporting the recently released U.S. Coast Guard Cyber Strategy, the U.S. Coast Guard Cyber Command was an active participant in the event, with a team of twelve officers and petty officers working alongside teams from other organizations and the private sector.

The Coast Guard cyber team practiced new tactics, techniques and procedures to defend its network and developed processes to achieve a partnership across DoD and DHS in support of a unified response.




The team’s participation demonstrates how the Coast Guard is improving its capabilities and strengthening partnerships within government to help ensure our Nation’s security and prosperity in today’s rapidly evolving cyber domain.

“This is part of the Coast Guard’s embrace of cyberspace as an operating domain,” said Rear Adm. Marshall Lytle, assistant commandant for C4IT and commander of Coast Guard Cyber Command. “We’re starting with a small team at Coast Guard Cyber Command performing computer network defense functions that provide initial protect, detect and respond missions to cyber incidents. We need to continue to build capacity and capability, and form a team of Coast Guardsmen based on cyber skills to perform specialized tasks to detect and defend against attackers and support DOD’s defend the nation mission. Our participation in Cyber Guard helped reinforce our need for these specialized cyber teams to support two of the Commandant’s strategic priorities for cyberspace: defending cyberspace and protecting infrastructure.”


http://coastguard.dodlive.mil/2015/07/supporting-the-coast-guard-cyber-strategy-through-cyber-guard/

Aire, tierra, mar y el espacio han sido los dominios operativos tradicionales para el ejército estadounidense. Sin embargo, en los últimos años, un nuevo dominio se ha agregado: el ciberespacio.
Imagínese que los principales ataques cibernéticos contra redes federales y la industria privada de infraestructuras críticas en los EE.UU. han causado apagones, interrumpido el suministro de petróleo y gas y el flujo del comercio marítimo interrumpido.

Este es el escenario que los hombres y mujeres de la Guardia Costera enfrentan a varios cientos de otros participantes en el Ciber Guardia 15, un reciente ejercicio anual de Comando Cibernético de EE.UU. probar una respuesta a un gran ataque cibernético contra la infraestructura crítica de todo el de la nación.

El ejercicio reunió a más de 1.000 participantes de la Defensa del Departamento, el Departamento de Seguridad Nacional, el FBI, la Administración Federal de Aviación, las empresas privadas y las fuerzas del orden para entrenar para manejar incidentes cibernéticos y asegurar que todos los jugadores se conocen y las capacidades de cada uno puede ofrecer en caso de un compromiso importante en el dominio cibernético.

El ejercicio inmerso participantes en una red cerrada en escenarios desafiantes contra un experto oponerse fuerza viva que simulaba una serie de adversarios que atacan en el ciberespacio.

Apoyo a la Estrategia de Cyber ​​Guardia Costera de Estados Unidos recientemente publicado, el Comando Cibernético de la Guardia Costera de Estados Unidos fue un participante activo en el evento, con un equipo de doce oficiales y suboficiales que trabajan junto a equipos de otras organizaciones y el sector privado.

El equipo cyber Guardia Costera practica nuevas tácticas, técnicas y procedimientos para defender su red y procesos desarrollados para lograr una asociación a través del Departamento de Defensa y el DHS en apoyo de una respuesta unificada.

La participación del equipo demuestra cómo la Guardia Costera está mejorando sus capacidades y el fortalecimiento de las alianzas dentro del gobierno para ayudar a garantizar la seguridad de nuestra nación y la prosperidad en la rápida evolución de dominio cibernético de hoy.

"Esto es parte del abrazo de la Guardia Costera del ciberespacio como un dominio operativo", dijo el contralmirante. Marshall Lytle, comandante adjunto de C4IT y comandante del Comando Cibernético de la Guardia Costera. "Estamos empezando con un pequeño equipo en el Comando Cibernético de la Guardia Costera de realizar funciones de defensa de redes informáticas que proporcionan protección inicial, detectar y responder a incidentes cibernéticos misiones. Tenemos que seguir construyendo capacidad y habilidad, y formar un equipo de guardacostas basado en habilidades cibernéticas para realizar tareas especializadas para detectar y defenderse contra los atacantes y apoyar DOD Defendamos la misión nación. Nuestra participación en la Guardia de Cyber ​​ayudó a reforzar nuestra necesidad de estos equipos especializados cibernéticos para apoyar dos de las prioridades estratégicas del Comandante para el ciberespacio: la defensa del ciberespacio y la protección de la infraestructura ".
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Vie 31 Jul 2015 - 17:20

Jul 30 2015


U.S. Coast Guard deploys crews to rescue 4 adults, 3 children on sinking boat

HOUSTON -

U.S. Coast Guard crews from Houston, Corpus Christi and Sabine worked to save four adults and three children after Thursday reports that their boat had starting sinking 20 miles southeast of the Cameron Jetties in Louisiana.




Authorities said watchstanders at Coast Guard Sector Houston-Galveston received a distress call from the 31-foot pleasure craft about 8 p.m.

Sector Houston-Galveston launched a 45-foot boat, two helicopters and an airplane to carry out the rescue mission. The crews were heading towards the scene Thursday night.


http://www.click2houston.com/news/us-coast-guard-deploys-crews-to-rescue-4-adults-3-children-on-sinking-boat/34455478

Guardia Costera de Estados Unidos despliega cuadrillas para rescatar a 4 adultos, 3 niños en el barco que se hunde

HOUSTON -

Equipos de la Guardia Costera de Estados Unidos desde Houston, Corpus Christi y Sabine trabajaron para salvar a cuatro adultos y tres niños después del jueves que informaron de que su barco había comenzado a hundirse 20 millas al sureste de los embarcaderos de Cameron en Louisiana.

Las autoridades dijeron que watchstanders en la Guardia Costera Sector Houston-Galveston recibieron una llamada de auxilio de la embarcación de recreo de 31 pies aproximadamente 20:00

Sector de Houston-Galveston lanzó un bote de 45 pies, dos helicópteros y un avión para llevar a cabo la misión de rescate. Las tripulaciones se dirigían hacia la escena la noche del jueves.
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Mar 11 Ago 2015 - 21:25

Monday, August 10, 2015


In the zone: Stratton offloads more than 66,000 pounds of cocaine


The crew of the Coast Guard Cutter Stratton stands by to offload 34 metric tons of cocaine in San Diego on Mon-
day, Aug. 10, 2015. The drugs were seized in 23 separate interdictions by Coast Guard cutters and Coast Guard-
law enforcement teams operating in known drug transiting zones, resulting in one of the largest cocaine offloads
in U.S. history, valued at more than $1 billion. U.S. Coast Guard photo by Petty Officer 2nd Class Patrick Kelley.


After more than two months at sea, members aboard the Coast Guard Cutter Stratton spent four hours offloading more than 66,000 pounds of cocaine today they and our partner agencies interdicted at sea in the Eastern Pacific Ocean.

“The individuals that are moving this product – everyone of these bricks of cocaine is destined to the United States,” said Coast Guard Commandant, Adm. Paul Zukunft. “In what fuels their economy, is this illicit contraband that will be off-loaded today. This is depriving them the means to operate, the means to undermine regional stability, which is causing young boys and girls to flee crime-ridden countries to find refuge here in the United States.”


For their extraordinary efforts, the crew of the Stratton received the Director’s Award for Sustained Distinguished Service from the Executive Office of the President, Office of National Drug Control Policy. In the award the crew is recognizezd for interdicting “eight vessels, including two self-propelled, semi-submerisbles (SPSS), and also disrupted another seven vessels.”

Overall, during their deployment from April to August 2015, Stratton seized or disrupted a total of 16 metric tons of cocaine worth more the $540 million wholesale.

The crew also received a letter of appreciation from the United States Interdiction Coordinator, James C. Olson, stating his appreciation for their dedication on an accomplished deployment.

The Coast Guard’s leadership role in Western Hemisphere security and prosperity is critical in the fight against transnational organized crime networks active in the Western Hemisphere as continually strained national security resources are stretched across the globe.

To view the Secretary of Homeland Security Jeh Johnson’s statement on this offload, please visit the Department of Homeland Security webpage.




http://coastguard.dodlive.mil/2015/08/in-the-zone-stratton-offloads-more-than-66000-pounds-of-cocaine/

En la zona: Stratton descarga a más de 66.000 libras de cocaína -

Después de más de dos meses en el mar, a bordo de los miembros de la Guardia Costera de Stratton pasaron cuatro horas la descarga de más de 66.000 libras de cocaína hoy y nuestras agencias asociadas interceptados en el mar en el Océano Pacífico Oriental.

"Las personas que se están moviendo este producto - todo el mundo de estos ladrillos de cocaína está destinado a los Estados Unidos", dijo el comandante de la Guardia Costera, el almirante Paul Zukunft.. "En lo que alimenta su economía, es este el contrabando ilícito que estará fuera cargado-hoy. Esto les está privando a los medios para operar, los medios para socavar la estabilidad regional, lo que está causando los niños y las niñas a huir países crimen-montadas para encontrar refugio aquí en los Estados Unidos ".

Por sus esfuerzos extraordinarios, la tripulación del Stratton recibió el Premio del Director de Servicios Distinguidos sostenida de la Oficina Ejecutiva del Presidente de la Oficina de Política Nacional de Control de Drogas. En el premio a la tripulación se recognizezd de interdicción "ocho buques, entre ellos dos, semi-submerisbles autopropulsados ​​(SPSS), y también interrumpió otros siete buques."

En general, durante su despliegue de abril a agosto de 2015, Stratton incautados o interrumpe un total de 16 toneladas métricas de cocaína por valor de más del $ 540 millones al por mayor.

El equipo también recibió una carta de agradecimiento de la Coordinadora Estados Unidos de Interdicción, James C. Olson, indicando su agradecimiento por su dedicación en un despliegue realizado.

Papel de liderazgo de la Guardia Costera en la seguridad del Hemisferio Occidental y la prosperidad es fundamental en la lucha contra las redes de la delincuencia organizada transnacional que actúan en el hemisferio occidental como recursos de seguridad nacional continuamente tensas se estiran a través del globo.

Para ver la declaración del Secretario de Seguridad Nacional de Jeh Johnson en este offload, visite la página del Departamento de Seguridad Nacional.
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Miér 12 Ago 2015 - 15:03

Aug. 12, 2015


U.S. Coast Guard continues search for missing freight ship worker

The U.S. Coast Guard is searching an area between New Jersey and Maryland for a missing freight ship worker who is fea-
red to have fallen off overboard.


The U.S. Coast Guard is continuing its search Wednesday of a stretch of some 60 nautical miles between New Jersey and Maryland for a missing freight ship worker who is feared to have fallen overboard.

The missing crew member, who was not identified, was last seen about 11 p.m. Monday as the Ibrahim Dede was leaving Bayonne, N.J.

The Coast Guard was contacted Tuesday after a "thorough" search of the container ship. The crew fears he may have fallen off the ship.

The Coast Guard has crews aboard a 45-foot boat, a Jayhawk helicopter and a Hercules airplane in the search effort.


http://www.upi.com/Top_News/US/2015/08/12/US-Coast-Guard-continues-search-for-missing-freight-ship-worker/7921439383455/

La Guardia Costera de Estados Unidos continúa su búsqueda miércoles de un tramo de unos 60 millas náuticas entre Nueva Jersey y Maryland por un trabajador de la nave de carga que falta que se teme que haya caído al agua.

El miembro de la tripulación desaparecida, que no fue identificado, fue visto por última vez a las 11 pm el lunes como el Ibrahim Dede se iba Bayonne, NJ

La Guardia Costera fue contactado el martes después de una búsqueda "exhaustiva" del barco de contenedores. La tripulación teme que puede haber caído de la nave.

La Guardia Costera tiene tripulaciones a bordo de un barco de 45 pies, un helicóptero Jayhawk y un avión Hércules en el esfuerzo de búsqueda.
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Jue 13 Ago 2015 - 22:11

Aug 13, 2015 7:09 PM


U.S. Coast Guard seeks help in locating missing Big Island man

KAILUA-KONA, HAWAII (HawaiiNewsNow) -
The U.S. Coast Guard is seeking help from the public in locating a missing Big Island man near Pahoehoe Beach




On Sunday, a woman called the Coast Guard saying she saw a man leave his vehicle with a large bag and a brown wooden kayak with metal oars enter the ocean at around 6:45 p.m. However, he did not return and his vehicle remained parked at the beach.

The Hawaii Police Department determined that the vehicle was registered to a man named Gregory Voight, who’s in his 40s. His car was still parked at the beach at last check.

The Coast Guard has no reports of missing persons or distress, but is still asking for assistance.

Anyone with information is asked to call the Coast Guard at (808) 842-2600


Kailua-Kona, Hawai (HawaiiNewsNow) -
La Guardia Costera de Estados Unidos está buscando la ayuda del público para localizar a un hombre desaparecido Big Island, cerca de Pahoehoe Beach.

El domingo, una mujer llamó a la Guardia Costera dijo que vio a un hombre salir de su vehículo con una bolsa grande y un kayak de madera marrón con los remos de metal entrar en el océano en torno a 18:45 Sin embargo, él no regresó y su vehículo quedó estacionado en la playa.

El Departamento de Policía de Hawaii determinó que el vehículo estaba registrado a un hombre llamado Gregory Voight, que es de unos 40 años. Su coche todavía estaba aparcado en la playa en el cheque pasado.

La Guardia Costera tiene ningún reporte de personas desaparecidas o la angustia, pero todavía está pidiendo ayuda.

Cualquier persona con información pued
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Jue 13 Ago 2015 - 22:15

August 13, 2015


Ex-police officer, US Coast Guard officer accused of fraud

A former Southeast Alaskan police officer and an Alaska-based U.S. Coast Guard officer have been indicted for defrauding the state’s Permanent Fund Dividend system.

The Juneau Empire reports a grand jury on Friday brought indictments against Valent Maxwell, a former officer for the city of Klawock, and in a separate case, U.S. Coast Guard Lt. Cmdr. Geoffrey Michael Barela.

Both men allegedly broke their Alaska residency but still continued to apply for PFD money.

Maxwell faces three felony counts for providing false information on his 2013-2015 applications to the state. Barela faces two counts for the same charge for his paperwork filed in 2011.

Barela and Maxwell are expected to appear in Juneau Superior Court at a later date. It is not clear whether they have attorneys yet.


http://www.alaskapublic.org/2015/08/13/ex-police-officer-us-coast-guard-officer-accused-of-fraud/

Un ex oficial de policía de Alaska Sudeste y un oficial de la Guardia Costera de Estados Unidos con sede en Alaska han sido acusados de defraudar el sistema de dividendos del Fondo Permanente del estado.

El Imperio de Juneau informa de un gran jurado el viernes trajo acusaciones contra Valent Maxwell, un ex oficial de la ciudad de Klawock, y en un caso separado, la Guardia Costera de Estados Unidos teniente comandante. Geoffrey Michael Barela.

Los dos hombres presuntamente rompieron su residencia en Alaska, pero aún seguían solicitar dinero PFD.

Maxwell se enfrenta a tres cargos de delito mayor por proporcionar información falsa en sus solicitudes de 2013-2015 para el estado. Barela se enfrenta a dos cargos para el mismo cargo por sus papeles presentada en 2011.

Se espera que Barela y Maxwell a aparecer en Juneau Corte Superior en una fecha posterior. No está claro si tienen abogados todavía.
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Sáb 15 Ago 2015 - 1:42

Coast Guard makes big bust, seizing 12,000 lbs of cocaine
The Coast Guard has been finding homemade, drug smuggling, half-boat, half-submarine vess-
els for about a decade.




http://www.militarytimes.com/
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Miér 19 Ago 2015 - 23:50

Wednesday, August 19, 2015


Challenged physically and mentally, swabs use teamwork to complete Sea Trials


Swabs are tested mentally and physically during sea trials, a day-long event that showcases the skills they will
need as officers in the United States Coast Guard, New London, Conn., Aug. 14, 2015. U.S.


“All hands abandon ship!”

The emergency drill blared that final message, just over an hour since the first urgent communication pierced the pre-dawn quiet at the U.S. Coast Guard Academy.

Roused from sleep at the first urgent call, swabs hustled to respond Friday, thus beginning the day-long Sea Trials, the culminating event of Swab Summer.

“It’s been intense for sure,” Marshall Reyburn of Denver said. “We got up at 3 a.m. and we’ve been constantly going since then.”

With exercises such as treading water while holding a brick overheard and carrying an approximately 200-pound log through campus, swabs completed eight stations that challenged them physically and mentally, said Lt. Jared Silverman, the company officer for Bravo Company.

The Sea Trials showcase the skills and knowledge swabs acquired since reporting in as civilians seven weeks ago for Swab Summer, the indoctrination period for first-year students.

Being successful in Sea Trials required teamwork, said Sydney Johnson of Suffolk, Virginia, who was chosen earlier in the summer by cadet summer leadership as the top-performing swab who most embodied the training values taught to him since Reporting-In Day.



U.S. Coast Guard photo by Petty Officer 3rd Class Lisa Ferdinando

The morning his company did Sea Trials started off “rough,” he said, but the swabs learned they had to work together to achieve the common goal. Sea Trials were a “pretty interesting experience,” Johnson said.

The exercises are new to the swabs, Silverman explained, requiring them to figure out who will lead and how to work as a team.

“It’s really amazing to see them work as a team, morph as a team to go through different phases of team building and then to come out with a finished product at each stage,” he said.

After a rigorous, hour-long workout to simulate the physical exhaustion of abandoning ship, swabs went on to the various stations, including running to a cove and paddling back on a boat, then carrying the raft overhead together around the quarter-mile track.

“We try to make it as real as possible, so we try and incorporate search and rescue, survival skills (and) counter-drug operations,” Silverman said. “The best that we can, we try and incorporate the skills that they’ll be using when they get out there in the operational Coast Guard.”

Sea Trials, he said, are designed to be “physically and mentally challenging, a little emotionally challenging as well.”

Swabs did a mock boarding to search for “drugs” on two of the Academy’s training tug boats. They demonstrated their knowledge of seamanship through tying and untying knots, and were tested on Coast Guard history, statistics and basic nautical terms.

They navigated an obstacle course that included climbing ropes and scaling walls. Drenched in sweat, they showcased their athletic abilities by completing as many sit-ups and push-ups as they could.

In the survival at sea exercise, Silverman points out, swabs had to apply their knowledge of inflating their operational uniform with air to stay afloat, while holding a brick over their head.

“What I saw down there was some great teamwork, a lot of caring about their shipmates. They performed well and exactly how their cadre taught them throughout the summer,” he said.

The swim event was a great teambuilding exercise, said Cadet 1st Class Sam Williams of San Antonio, the executive officer for Golf Company.




“Normally swabs aren’t allowed to talk to each other in these environments, but we allowed them to speak to one another to determine what technique works best to hold the bricks above their heads,” he said.

“It’s physically exhausting and a really good exercise,” he said, pointing out that the swabs came together as a team. Even those who could not participate due to injury, he said, were right alongside cheering and providing strategic advice.

Every event at the Sea Trials has real-world implications.

Coast Guard men and women must be mentally and physically fit and ready to respond to emergencies. They serve as boarding officers who interdict migrants, drugs and weapons. They have to know survival skills in the water, and be able to readily adapt and overcome challenges.

For the Coast Guard Academy Class of 2019, the challenge of the Sea Trials is over, and Swab Summer has come to a close. This week, swabs received their shoulderboards, ending the indoctrination period and signifying the start of the next chapter of their journey at the Academy.

Johnson, who went through the Academy Introduction Mission program and the Coast Guard Academy Scholars program, said he looks forward to starting the school year.

“The thing about Swab Summer is about getting the whole picture. Even though you may be the fastest, the strongest, the smartest at indoc, you are just one person,” Johnson said. “You’re only as strong as your weakest link.”




http://coastguard.dodlive.mil/2015/08/challenged-physically-and-mentally-swabs-use-teamwork-to-complete-sea-trials/

Con discapacidades físicas y mentales, hisopos utilizan el trabajo en equipo para completar las pruebas de mar -

"Todas las manos abandonar el barco!"

El simulacro de emergencia sonaba ese mensaje final, poco más de una hora desde la primera comunicación urgente perforó el pre-amanecer tranquila en la Academia de la Guardia Costera de Estados Unidos.

Despertado de su sueño en la primera llamada urgente, hisopos apresuraron a responder Viernes, comenzando así las pruebas de mar un día de duración, el evento culminante de Swab verano.

"Ha sido una intensa seguro", dijo Marshall Reyburn de Denver. "Nos levantamos a las 3 de la mañana y que hemos estado constantemente yendo desde entonces."

Con ejercicios como flotando en el agua mientras mantiene un ladrillo oído y llevar un registro de aproximadamente 200 libras a través del campus, hisopos completaron ocho estaciones que los impedimentos físicos y mentales, dijo el teniente Jared Silverman, el oficial de la compañía para la Compañía Bravo.

Las pruebas de mar exhiben las habilidades y conocimientos adquiridos desde hisopos de informes en calidad de civiles hace siete semanas para que Swab verano, el período de adoctrinamiento para los estudiantes de primer año.

Tener éxito en las pruebas de mar se requieren trabajo en equipo, dijo Sidney Johnson, de Suffolk, Virginia, que fue elegido a principios de verano por el liderazgo cadete verano como el hisopo de alto rendimiento que más encarna los valores de formación impartidas a él desde Reporting-In Day.

"Hisopos Normalmente no se les permite hablar entre sí en estos ambientes, pero les permitía hablar entre sí para determinar qué técnica funciona mejor para mantener los ladrillos sobre sus cabezas", dijo.

"Es físicamente agotador y un muy buen ejercicio", dijo, señalando que los hisopos vinieron juntos como un equipo. Incluso aquellos que no pudieron participar debido a una lesión, dijo, estaban justo al lado de vítores y proporcionar asesoramiento estratégico.

Cada evento en las pruebas de mar tiene consecuencias en el mundo real.

Los hombres y mujeres de la Guardia Costera deben ser mental y físicamente en forma y listo para responder a las emergencias. Ellos sirven como agentes de embarque que interdicto migrantes, drogas y armas. Tienen que saber técnicas de supervivencia en el agua, y ser capaz de adaptarse rápidamente y superar retos.

Para la clase de la Academia de la Guardia Costera de 2019, el desafío de las pruebas en el mar ha terminado, y Swab El verano ha llegado a su fin. Esta semana, hisopos recibieron sus shoulderboards, terminando el período de adoctrinamiento y que significa el inicio de un nuevo capítulo de su viaje en la Academia.

Johnson, quien pasó por el programa de la Academia Introducción Misión y el programa de la Academia de la Guardia Costera estudiosos, dijo que espera que a partir del año escolar.

"Lo que pasa con Swab verano se trata de obtener el cuadro completo. A pesar de que puede ser el más rápido, el más fuerte, el más listo en el INDOC, eres sólo una persona ", dijo Johnson. "Usted es sólo tan fuerte como su eslabón más débil."
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Dom 30 Ago 2015 - 9:03

Saturday, August 29, 2015


Remembering Katrina: Landfall

This blog is part of a series that reflects upon the tracking, landfall, response and long-term recovery 10 years ago when Hurricane Katrina hit the Gulf Coast. Throughout each stage, Coast Guard men and women played an integral part in the immediate rescue and recovery efforts. Follow along this weekend as Coast Guard Compass remembers Katrina.


Coast Guard Petty Officer 2nd Class Scott D. Rady, 34, of Tampa, Fla., pulls a pregnant woman from her flooded New Or-
leans home here today. Rady is a rescue swimmer sent from Clearwater, Fla., to help aid in search and rescue efforts in
the wake of Hurricane Katrina. U.S. Coast Guard photograph by Petty Officer 2nd Class NyxoLyno Cangemi.


It was 6:10 a.m., when it came ashore in southeast Louisiana, blowing 125 mph winds and dumping heavy rain.

The area of Hurricane Katrina’s landfall in Plaquemines Parish was completely destroyed. The high storm surge reached up to 22 feet, furthering the destruction.

No one could predict just how devastating the strong Category 3 hurricane would be for New Orleans. And no one knew at the time, but the Coast Guard’s response to Hurricane Katrina would turn out to be one of the largest search and rescue mission in the nation’s history.

As New Orleans sounded the evacuation call for residents and opened up shelters for those who couldn’t make it out, the Coast Guard was enacting their own regularly exercised hurricane plan.


At 11:00 a.m., on August 29, 2005, authorities received the first report of a levee breach at the 17th Street Canal.

In all, 53 levees breached and led to flooding of over 80 percent of the city to a depth of up to 20 feet, leaving 50,000 citizens who were still there trapped.

Actual operations began while the hurricane left the region. The Coast Guard Cutter Decisive chased the storm as it swept north and was the first federal vessel to arrive in New Orleans. In addition, dozens of fixed-wing aircraft flew over the affected areas to assess the damage and vector Coast Guard helicopters into the worst hit areas to rescue victims and survivors.

Rear Adm. Robert Duncan, the commanding officer of the 8th Coast Guard District, was on one of the first flights to assess the damage.

“As we came up into the city I think we were all kind of stunned by what we saw,” Duncan said. “Nothing was above water. You know, we’d see steeples. We’d see roofs. And if you look closely, you could see where the telephone poles were and that would give you some indication of where the road was but there was nothing else that you saw. The entire Gulf Coast from Mobile, Alabama, to some point west of New Orleans was blacked out.”

Seven Coast Guard helicopters initially launched in tropical storm winds to fly to New Orleans to begin the massive rescue operation.

In the first nine hours after Katrina came ashore, Coast Guard helicopter crews had rescued 137 people.


Although Coast Guard crews conduct rescue missions every day, little could prepare them for the dangers they encountered during the Hurricane Katrina rescues.

“The first few days I would say the most challenging part was wires,” said Cmdr. Patrick Gorman, an HH-60 Jayhawk helicopter pilot on the first rescue missions. “Wires are the worst thing that can happen to a helicopter. In fact they are referred to as ‘helicopter catchers.’ I start sticking rotor blades in the wires and we’re done.”

Improvising proved to be the key to success.

When the rescue swimmers determined that many residents were trapped in their attics and were unable to reach their roofs, the swimmers began chopping through the roofs with the small crash axes carried aboard the helicopters. When these proved to be problematic due to their small size, the swimmers would ask for an ax from any nearby firemen when they landed to offload their rescued passengers.

For the rescue swimmers involved in Katrina an important part of their job was crowd management where they had to practice a bit of psychology to get everyone to follow their orders. Swimmers are trained in rescue swimmer school to handle a struggling person in the water, but controlling a situation on a rooftop dealing with armed persons was not part of that training.

Petty Officer 3rd Class Rob Williams, an aviation survival technician,  found himself in this type of dangerous situation on the roof of a hotel.

He was a crewman aboard a Corpus Christi HH-65B Dolphin helicopter that was deployed to rescue a reported 150 persons trapped on the roof of a Days Inn near Lake Pontchartrain. As he was lowered to the hotel’s roof, three men armed with knives approached him. They told him they also had a firearm and demanded to be rescued first. Williams faced down the three men and organized the survivors’ rescue by immediate need, ultimately getting all 150 victims off the roof safely.


In total, the Coast Guard had 26 cutters, 38 helicopters, 14 fixed-wing aircraft, 13 Auxiliary aircraft, 119 boats and eight Marine Safety and Security Teams and Disaster Assist Teams and more than 5,600 Coast Guard men and women involved in the rescue.

At the peak of the Katrina response, the Coast Guard rescued 750 people an hour by boat and 100 people an hour by air.

As the clock wound down on the first day following landfall, Coast Guard men and women knew that it was only the beginning of a long and demanding rescue and recovery operation.



http://coastguard.dodlive.mil/2015/08/remembering-katrina-landfall/

Este blog es parte de una serie que reflexiona sobre la recuperación de seguimiento, tocó tierra, la respuesta y largo plazo hace 10 años cuando el huracán Katrina azotó la costa del Golfo. A lo largo de cada etapa, los hombres y mujeres de la Guardia Costera jugaron un papel fundamental en los esfuerzos de rescate y recuperación inmediata. Siga a lo largo de este fin de semana la Guardia Costera Brújula recuerda Katrina.It era 6:10 de la mañana, cuando llegó a la costa en el sureste de Luisiana, que sopla 125 mph vientos y vertimiento fuertes lluvias.

El área de la recalada del huracán Katrina en la parroquia de Plaquemines fue completamente destruida. La oleada de alto tormenta alcanza hasta 22 pies, la promoción de la destrucción.

Nadie podía predecir cuán devastadora sería el fuerte huracán de categoría 3 para Nueva Orleans. Y nadie sabía en ese momento, pero la respuesta de la Guardia Costera al huracán Katrina podría llegar a ser una de las mayores misión de búsqueda y rescate en la historia de la nación.

Como Nueva Orleans sonó la llamada de evacuación para los residentes y abrió refugios para aquellos que no pudieron hacerlo fuera, la Guardia Costera fue la promulgación de su propio plan de huracanes ejercido regularmente.
A las 11:00 am, el 29 de agosto de 2005, las autoridades recibieron el primer reporte de una violación de diques en el canal de la calle 17a.

En total, 53 diques violaron y dieron lugar a la inundación de más del 80 por ciento de la ciudad a una profundidad de hasta 20 pies, dejando a 50.000 ciudadanos que estaban todavía allí atrapados.

Operaciones reales comenzaron mientras que el huracán dejó la región. La Guardia Costera de cortador Decisivo persiguieron la tormenta a su paso hacia el norte, y fue el primer buque federal para llegar a Nueva Orleans. Además, decenas de aviones sobrevolaron las zonas afectadas para evaluar los daños y helicópteros de la Guardia Costera vector en las zonas más afectadas para rescatar a las víctimas y sobrevivientes.

Contralmirante. Robert Duncan, el oficial al mando de la Guardia distrito octavo Costa, estaba en uno de los primeros vuelos para evaluar los daños.

"A medida que nos ocurrió en la ciudad creo que estábamos todo tipo de aturdido por lo que vimos", dijo Duncan. "No había nada fuera del agua. Ya sabes, nos gustaría ver campanarios. Veríamos techos. Y si se mira de cerca, se podía ver en los postes de teléfono eran y que le dará una idea de dónde estaba la carretera, pero no había nada más que viste. La Costa del Golfo entera de Mobile, Alabama, hasta cierto punto al oeste de Nueva Orleans se desmayó ".

Siete helicópteros de la Guardia Costera lanzados inicialmente en los vientos de tormenta tropical para volar a Nueva Orleans para comenzar la operación masiva de rescate.

En los primeros nueve horas después de que Katrina tocó tierra, tripulaciones de los helicópteros de la Guardia Costera habían rescatado a 137 personas.
Aunque los equipos de la Guardia Costera de realizar misiones de rescate todos los días, poco se podía prepararlos para los peligros que encontraron durante los rescates del huracán Katrina.

"Los primeros días yo diría que la parte más difícil fue cables", dijo el comandante. Patrick Gorman, un HH-60 Jayhawk piloto de helicóptero en las primeras misiones de rescate. "Los cables son lo peor que le puede pasar a un helicóptero. De hecho, se les conoce como 'receptores de helicópteros.' Empiezo pegue palas del rotor en los cables y hemos terminado. "

Improvisando resultó ser la clave del éxito.

Cuando los nadadores de rescate determinaron que muchos residentes estaban atrapados en sus áticos y no pudieron llegar a sus techos, los nadadores comenzaron cortar a través de los tejados con las pequeñas hachas de choque realizadas a bordo de los helicópteros. Cuando éstos demostraron ser problemático debido a su pequeño tamaño, los nadadores pedirían un hacha de cualquier bomberos cercanos cuando aterrizaron para descargar a sus pasajeros rescatados.

Para los nadadores de rescate participan en Katrina una parte importante de su trabajo consistía en control de multitudes donde tuvieron que practicar un poco de psicología para llegar a todos a seguir sus órdenes. Los nadadores son entrenados en la escuela nadador de rescate para manejar una persona que lucha en el agua, pero el control de una situación en un tejado trata de personas armadas no era parte de esa formación.

Suboficial tercera clase Rob Williams, un técnico de la supervivencia de la aviación, se encontró en este tipo de situación de peligro en la azotea de un hotel.

Él era un miembro de la tripulación a bordo de un helicóptero de Corpus Christi HH-65B delfín que fue enviado a rescatar a una reportado 150 personas atrapadas en la azotea de un Days Inn cerca del lago Pontchartrain. A medida que se redujo a la azotea del hotel, tres hombres armados con cuchillos se acercaron a él. Ellos le dijeron que también tenían un arma de fuego y le exigieron que ser rescatados primero. Williams enfrentó a los tres hombres y organizó el rescate de los sobrevivientes por necesidad inmediata, en última instancia, conseguir todas las 150 víctimas del techo con seguridad.

En total, la Guardia Costera tuvo 26 cortadores, 38 helicópteros, 14 aviones de ala fija, 13 aeronaves Auxiliar, 119 barcos y ocho Seguridad y Vigilancia Equipos Marinos y Desastres ayudar a los equipos y más de 5.600 hombres y mujeres de la Guardia Costera que participan en el rescate.

En el pico de la respuesta de Katrina, la Guardia Costera rescató a 750 personas por hora en bote y 100 personas por hora por vía aérea.

Cuando el partido terminó abajo en el primer día después de tocar tierra, los hombres y mujeres de la Guardia Costera sabían que era sólo el comienzo de una operación larga y exigente de rescate y recuperación.
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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Vie 4 Sep 2015 - 7:27

04/08/2015

U.S. Coast Guard 225 years STRONG finale

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MensajeTema: Re: The US Coast Guard   Hoy a las 15:32

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